מכתב פתוח לראש הממשלה, מר בנימין נתניהו

אדוני ראש הממשלה, מר בנימין נתניהו

אין לי ספק שאתה מבין היטיב את הנזק הרב שגרם שר האוצר משה כחלון לכלכלת ישראל. תכניותיו בתחום הדיור יצרו נזק ארוך טווח להיצע הדיור למגורים ולהשכרה, ומשימת תיקון הנזקים וחיסול תכנית “מחיר למשתכן” תכביד מאוד על שר האוצר הבא. חמור לא פחות, השר כחלון יצר נורמות של חוסר אחריות ותרם לבורות הכלכלית של הציבור, ולציפייה שהממשלה תחלק מתנות, מבלי להבין שהנטל ייפול עלינו ועל ילדינו. יתרה מזו, השר כחלון חיזק את ההסתדרות ואת ארגוני העובדים החזקים שפוגעים פגיעה קשה בציבור, ובתחום הגברת התחרות, הוא הסתפק באיומים מגוחכים כתחליף לפעילות של ממש.

אדוני ראש הממשלה, גם שר האוצר הקודם, יאיר לפיד, קידם מדיניות כלכלית פופוליסטית ומזיקה. בשונה משני שרי האוצר האחרונים, שלא היו חברי מפלגתך ופעלו באופן מזיק לקידום האינטרסים הצרים שלהם, שרי אוצר ממפלגת השלטון, למשל השר יובל שטייניץ, ולפניו מר רוני בראון, פעלו באחריות. אזכיר לך, אדוני ראש הממשלה, שגם אתה כשר אוצר פעלת באחריות וקידמת רפורמות מרחיקות לכת לטובת כלכלת ישראל.

Israel, Flag, Hand, National, Fingers, Patrioticאדוני ראש הממשלה, לקראת הבחירות, אני קורא לך להתחייב מראש, למנות שר אוצר ממפלגת הליכוד או שר אוצר במינוי מקצועי.

בברכה
עומר מואב