למה לא זהות?

בכל פוסט שקשור לבחירות מיד קופצים מגיבים רבים עם השאלה “למה לא זהות”? ובכן, קבלו תשובות בצורה מסודרת ישירות מהמצע של זהות:

  • סיפוח של יו”ש, ולא רק גושי התיישבות, תחת הטיעון:

ארץ ישראל שייכת לעם ישראל לבדו מתוקף הבחירה האלוהית

צריך להרחיב את הדיבור למה אדם רציונאלי לא יכול להצביע למי שמאמין בהבלים מסוכנים?

  • טרנספר לפלשתינים, או במילים של המפלגה:

לתושבי יהודה ושומרון שאינם יהודים תוצענה שלוש אפשרויות- עזרה בהגירה: המדינה תאפשר לתושבים המעוניינים בכך למכור את רכושם, ותסייע להם להגר למקומות שבהם יחפצו ולהיקלט שם.
תושבות: המעוניינים להישאר ולהצהיר אמונים בגלוי, יקבלו מעמד של תושבי קבע במדינה היהודית. אזרחות: המעוניינים להיות אזרחים נאמנים ולשרת בצבא (כמו הדרוזים למשל), יוכלו לקבל אזרחות מלאה לאחר מסלול בדיקה ארוך ומעמיק.

אתם טוענים שזה לא טרנספר בגלל שהם יכולים להצהיר אמונים? במחילה זה קשקוש מוחלט, כי מי שיצהיר אמונים תחת איום בגירוש יכול למחרת היום לפנות לטרור. זהות רוצה לשכפל את “ההצלחה” של סיפוח השטח שנקרא מזרח ירושלים לכל יו”ש. התוצאה הצפויה -יירצחו כאן הרבה אנשים. והכי מגוחך זה האפשרות להתנות אזרחות בשירות צבאי, במקביל לכך שבסעיף צבא יש מעבר לצבא מקצועי… כי אולי זה דווקא הגיוני, שהערבים יעשו את העבודות שהיהודים לא אוהבים לעשות…. אהה, ולתת נשק לפלשתינים. בכלל נפלא.

  • ומה לגבי הר הבית:

מתוקף חוק השמירה על המקומות הקדושים, ‘זהות’ מתכוונת למסור את הר הבית לניהולה של הרבנות הראשית, שתוכל גם להסדיר את העלייה ואת התפילה של היהודים בהר במסגרת ההלכה לתחומים המותרים, ולסמנם בשטח. בית כנסת יהודי יוקם על ההר. כמו כן, הר הבית ייפתח למחקר ארכאולוגי בלי ההגבלות הנהוגות כיום

בקיצור, אם לא יהיה מספיק טרור כתוצאה מיישום הסעיפים הקודמים אז בואו נשתגע לגמרי.

  • ובקטנה, ובסתירה לכל הדיבורים על גישה ליברלית:

מדינה המשמרת את ערכי המשפחה 

חברים, זו מפלגה הזויה